Vergaderlocaties

De U-trechters

Uw meeting op een unieke locatie met veel privacy, in centrum Utrecht, op loopafstand van CS.

Vergaderruimte Utrecht: De “U-Trechters”

  • Unieke en inspirerende locatie met veel privacy
  • Rondom uitzicht en veel daglicht
  • Op loopafstand van het centraal station

De U-Trechters zijn erg geschikt voor teambuilding, bijeenkomsten, vergaderingen, (directie)overleg, trainingen, presentaties, meetings of private dining tot 8 personen.

De vergaderruimte is centraal gelegen op loopafstand van het centraal station en direct achter de Jaarbeurs.

U heeft volop privacy; u heeft altijd de volledige beschikking over een eigen trechter, dus geen gedeelde faciliteiten.

Ons serviceteam staat klaar om deelnemers te ontvangen en is direct beschikbaar om de bijeenkomst optimaal te laten verlopen.

Wij hebben de benodigde preventieve maatregelen getroffen zodat de ruimtes coronaproof zijn. wij hebben onze capaciteit tijdelijk aangepast van maximaal 24 naar maximaal 8 personen. We volgen de richtlijnen van het RIVM en Horeca Nederland.

Vergaderarrangementen:

Standaard zijn de faciliteiten zoals presentatiescherm, beamer, flipover, wifi bij de prijs inbegrepen.
Onze huurtarieven:

1 dagdeel €350,-
2 dagdelen €495,-
3 dagdelen €695,-
Koffie/thee/frisdranken/sappen arrangement met huisgemaakte zoete lekkernij, koekjes, snoepjes en divers vers handfruit: €9,50 per dagdeel per persoon.
Lunch va € 15,- per persoon

Deze prijzen zijn exclusief BTW. 

Kijk hier voor onze catering mogelijkheden.

Laat ons weten wat uw wensen zijn:

Offerte aanvragen

De kookstudio

Driessen SmaakVermaak logo

Onze kookstudio is sfeervol, goed bereikbaar, met ruime gratis parkeergelegenheid.

Bent u op zoek naar een gezellige locatie voor uw vergadering of bijeenkomst?

Onze kookstudio is sfeervol en huiselijk ingericht en heeft een informeel karakter. De ruimte biedt op de begane grond, Coronaproof, plek voor ca 15 tot 20 personen zittend. Op de 1e verdieping heeft de Kookstudio van Driessen SmaakVermaak een grote ruimte die kan worden gebruikt voor bijvoorbeeld uw (creatieve) workshop,  exposities en/of productdemonstraties. Onze locatie ligt centraal gelegen en is goed aan te rijden vanaf diverse uitvalswegen en ligt vlakbij de A12 en A2. We hebben meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid. Met het OV zijn we ook goed bereikbaar, er stopt een bus om de hoek.

De catering is uiteraard goed verzorgd, we zijn tenslotte een kookstudio! Wij schenken heerlijke koffie; Lavazza bonen icm Wega greenline en grind on demand. De overige catering is naar wens in te vullen. Meer inspiratie nodig? Blader dan eens door onze brochure

De ruimte op de begane grond beschikt over een 70 inch multimedia scherm en een uitgebreide (muziek/geluids) installatie met draadloze en bedrade microfoons. Als u overige technische ondersteuning wilt dan kunnen wij dit voor u regelen.

Wilt u de dag een creatieve invulling geven? Onze locatie is daar zeer geschikt voor. Denk bijvoorbeeld aan onze barista en patisserie workshop, of wat dacht u van een wijn- of bierproeverij? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Vergaderarrangementen:

1 dagdeel tot 10 personen €150,00
• Daarboven €10 per persoon
• Koffie, thee en water, koekjes €7,50 pp
• Lunch €12,50 pp (optioneel)
• Flipover & presentatie scherm 70″; overige technische voorzieningen in overleg

2 dagdelen tot 10 personen €300,00
• Daarboven €25,00 per persoon
• Koffie, thee en water, koekjes en lunch € €17,50 pp
• Flipover & presentatie scherm 70″; overige technische voorzieningen in overleg

De lunch bestaat uit de La Collina lunch, aangevuld met een wisselend (warm) item, soep, salades, melk en sap.

Deze prijzen zijn exclusief BTW.

Dit is ons standaardaanbod. Wilt u het anders? We maken graag een voorstel op maat.